מועדוני לקוחות 2017-10-22T16:35:09+00:00

ייעוץ בהקמה נכונה של מועדון הן בפן השיווקי והן התפעולי, הטמעת ממשק בקופות, הגדרת מבצעים ותוכניות נאמנות, תקשרות שיווקית ודוחות . השירותים כוללים:

  • ניהול מועדון לקוחות באופן ממוחשב ויעיל
  • ממשק אונליין לקופות העסק
  • זיהוי לקוח בכל ביקור ובירור פרטי הטבות וצבירות בקופה
  • שמירת כל נתוני העיסקאות לצורך דיווח וניתוח
  • יצירת קבוצות ופילוחים של לקוחות ולכל אחת מדיניות שונה של הטבות המוגבלים לתאריכים, פריטים ספציפיים וכיוצב'
  • הטבות המבצעים יכולות להיות אחוז הנחה, סכום הנחה, מבצעי פריטים מורכבים ואף הטבות מחוץ בבתי עסק אחרים המקושרים עם מערכת וליוקארד
  • הגדרת פריטים ללא הנחה או עם הנחה מיוחדת
  • ניהול תוכניות נאמנות כגון צבירת סכומי קניה, נקודות, Cash Back ועוד. ההטבות נטענות לכרטיס ומתקבלות בקופה לאחר העברתו
  • הגדרת פריטים ללא צבירה או פריטים עם צבירה מיוחדת לדוג' צבירה כפולה על פריט מסויים
  • הטבות יום הולדת/נישואין מדוורות ללקוח וניטענות לכרטיס באופן אוטומטי בהתאם להגדרתכם
  • ניהול מבצעי קופונים חד פעמיים המקנים הטבה ספציפית על ידי הקשת מספר קופון בקופה
  • יצירת תקשורת נקודתית או מתוזמנת מראש עם הלקוחות באמצעות אימייל, ניוזלטרים או SMS
  • דיוור אוטומטי לימי הולדת, ימי נישואין, חידוש חברות וכו'
  • ניהול תקשורת עם לקוחות "רדומים" לדוג' מייל אוטומטי עם הטבה שתוטען לכרטיס לכל לקוח שלא ביקר לדוגמא חודשיים במסעדה
  • מערכת משרד אחורי אינטרנטית המאפשרת ניהול ידידותי של הכרטיסים והפקת דו"חות