תוכניות נאמנות 2017-08-23T15:33:10+00:00

תוכניות נאמנות הן חלק  ממועדון הלקוחות אך יכולות להתנהל באופן עצמאי במידה והעסק מעוניין בתחליף מחשובי  יעיל יותר מכרטיסיות הנייר (פאנץ קארד). מטרתן לגרום ללקוח לחזור לקניה חוזרת על ידי מתן הטבות ותמריצים להגיע להטבה לאחר מספר ביקורים

התוכניות טובות לעסקים שבהם הלקוח יכול בכל שימוש מחדש לבחור אם ללכת אליהם או למתחרים. המטרה היא שיהיה ללקוח את השם של העסק בראש והוא לא ירצה להפסיד הטבות על ידי קניה בעסק אחר

יש כמה סוגים של תוכניות נאמנות שמשמרות לקוחות והכל תלוי בסוג העסק:

*כרטיסיה ללקוח – כרטיסיה נותנת הנחה במחיר לעומת שימוש בודד אבל הלקוח חוזר הרבה פעמים לעסק וכך בסופו של דבר הוא קונה יותר כרטיסיה מתאימה לנותני שירותים בתחומים מסוימים כמו: חדר כושר, בריכת שחיה, אימון כושר, מכון פילאטיס, טיפולים אלטרנטיבים, חדרי משחקים, ג'ימבורי ועוד עסקים דומים שנותנים שירות בתחום הפנאי

*תוכנית צבירת נקודות – תוכנית צבירת נקודות מאפשרת ללקוח לצבור הטבות ככל שיקנה יותר בעסק. התוכנית נפוצה מאוד בחברות תעופה שבה נצברות נקודות בכל טיסה ואחרי מספר מסוים של נקודות מקבלים טיסה חינם או שדרוג. הלקוח כך מזמין בכל פעם טיסה מאותה חברת תעופה וההנחה האמיתית היא למעשה באחוזים בודדים. תוכנית כזאת מתאימה גם לרשתות של בתי הארחה, השכרת רכב, חברות אשראי, רשתות גדולות שעוסקות בתחום מסוים כמו נעליים, טיולים, ביגוד וכד', רשתות מזון מקומיות או ארציות, רשתות קפה, תחנות דלק וטיפולי יופי

*תוכנית מתן כסף בחזרה או שווה כסף – תוכנית כזאת יכולה להתאים לעסקים שמוכרים סחורה או ציוד מסוגים שונים ויש צורך לחזור אליהם. כך למשל רשת של חומרי בניין יכולה לעשות תוכנית שתתן על כל קניה ב1000 ₪ מתנה בסך 50 ₪ למימוש בקניה הבאה. רשת סופר מרקטים יכולה לתת הטבה של 2% בקניה מעל 100 ₪ לצורך קניה בפעם הבאה

כדאי מאוד לשלב תוכנית נאמנות יחד עם מועדון הלקוחות כדי להגביר עוד יותר את חזרת הלקוח לעסק

חברת value card עוסקת בניהול תוכניות נאמנות לעסקים ויודעת להתאים אותן בהתאם לסוג העסק והצרכים